fredag den 1. januar 2010

Godt Nytår:-)

Team Midget Racing ønsker alle et rigtigt godt Nyt år....
Den rigtig gode arbejdsstime jeg var inde i fik desværre en brat afslutning da jeg vågnede en nat med "svejseøjne". De der har prøvet det ved godt at det gør djævlens ondt, og ro - og søvn - kan man godt glemme alt om...Heldigvis havde jeg en aftale med Jan Bloch om at jeg skulle ud og afmontere en Weber på hans nyindkøbte Midget, og i stedet montere et sæt originale SU 11/4" fra mit lager. Det fik vi en hyggelig eftermiddag til at gå med i Jans værksted...Og så havde jeg også lige en motor der skulle ud. Har solgt den originale 1275 fra Spriten, og den er nu ude af bilen, og kalr til et eftersyn på arbejdsbordet.Og sørme om ikke der i dag kom et nyt medlem mere til familien:-)

MG Midget fra 1965 - i noget sørgelig stand, men dog ikke umulig. Mange gode dele . bl.a. originalt trådhjulsbagtøj og fornav, og den eftertragtede 10CC motor som må bruges til historisk.

Og mangler du et sæt næsten nye crome trådhjul med nye dæk, så har jeg nu også sådan et sæt til salg:

2 kommentarer:

Knigge sagde ...

Er der ikke ved, at komme lidt mange varer på hylderne ;) Måske nok til, at bygge en hel bil efterhånden.

TMR sagde ...

Tror sgu jeg ku bygge en 2-3 stykker hvis jeg havde tid og lyst...