søndag den 30. august 2009

En weekend i garagen...

Det halvdårlige sommervejr i de sidste par dage har ikke just inspireret til køreture i åben MG! Og i og med det er rigtig lang tid siden jeg har haft en garage weekend, så var der dømt arbejdsweekend. Raceren var jo heldigvis sluppet nådigt igennem de to sidste løb på Nürburgring og JR, så der var ikke de helt store ting at gøre der. Jeg fik monteret mine flotte - og diskrete - nye numre på siden af bilen, leveret af Franks Auto . Det pynter gevaldigt at de blege grønne og gule farver er kommet væk, og baggrunden er også blevet lidt mindre.
Og så har jeg et syn der lurer i baggrunden. Service bilen har gjort det rigtigt flot i 2 år, men nu er den blevet lidt træt i panelerne, både kosmetisk og rustmæssigt....
Så jeg lavede rust i højre side, og herefter fik den nederste del og fronten en gang tartan rød lak, og nu ser kassebilen frisk ud igen, og den matcher raceren lidt bedre....

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Hvor ser det godt ud det du har fået lavet på kassebilen og ros til dit nr på raceren...... Sommervejret har da ikke været så skidt endda, men byger er ikke fedt når kalechen ligger derhjemme ;)