lørdag den 22. august 2009

I gang på Jyllands Ringen....

Så er vi landet på JR og hyggen har bredt sig...Inden det kom så vidt, skulle vi lige klargøre bilen. Frank havde forberedt sig hjemmefra. Han leverede mine nye numre til raceren. Mindre baggrunde med udskæring af tallet. De er bare rigtig fine, og jeg ved at Franks Auto gerne fremstiller numre til dig på bestilling!Her har vi den gode Holm i gang med montering af mit nye nummer til hjelmen...Her har Pia fanget mig på vej ind på langsiden....Og her er jeg ved at indhente Verner i Volvo 544. I 1. tidtagning var jeg ca 2 sekunder hurtigere end Verner. Min tid på 1.30.444 var ca. 1 sekund hurtigere end min bedste tidtagning sidste år, og bilen kørte fint, så alt i alt en fin start. Jeg starter 13 generelt ud af 29 biler og 3 i klassen ud af 5.
Herover er det uplining til 2. tidtagning. Vejret var fint og tilskuere var begyndt at strømme til Jyllnads Ringen. Der var noget mere trafik undervejs denne gang, og jeg fik langt færre gode omgange i denne tidtagning.Til allersidst fik jeg et godt hul, og to gode omgange. Jeg følte selv jeg var tættere på grænserne denne gang, og resultatet blev også en fin tid på 1.29.454, en forbedring på 1 sekund, og bedre end mine tider sidst vi var på JR. Denne gang skal jeg starte 15 generelt og igen 3 i klassen. Nævnes skal det også at Johan Fløe i Sprite har fået godt fart i den gule og kun er godt 1 sekund efter og holder lige bag mig til starten. Det kunne godt give noget spændende race i morgen eftermiddag...

Ingen kommentarer: