søndag den 14. juni 2009

Tartan Red er ikke Tartan Red...

Ovenstående måtte jeg sande da jeg havde sprøjtet lakken på min nyreparerede Midget:-(
I det mindste er bilen da rød overalt. Men selvfølgelig irriterende at nuancerne kan svinge så meget på 2 forskellige maling fabrikater... Men i forhold til hvordan bilen så ud efter 2. heat på PP, så er jeg kommet langt på kort tid. Herover ses metoden til at trække venstre bagskærm og lygtehus ud. Jeg har lært en del ved at kigge Luffe over skulderen her i vinter:-)Resultatet blev helt fornuftigt. Om det skal laves om senere er nok muligt, men nu kan jeg tillade mig at køre med det uden at skamme mig. Bilen er godt nok ikke så fin som da den stod færdig nymalet i påsken, men sådan er det nu engang...
Og så nød jeg igen glæde af mine forbindelser i MG klubben . Lars Mikkelsen var så venlig at skrive og fortælle at han havde 3 røde blink glas som jeg måtte få. Tak til Lars:-)

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Det er sgu et meget flot stykke arbejde. Det kan du godt være stolt af. Glæder mig til, at se dig køre i weekenden og nu også med "ny/gammel" gearkasse.