lørdag den 20. juni 2009

Godt race...

Vi ankom til Ring Djursland fredag aften.Som sædvanligt havde Jakob sørget for fantastisk forplejning, og i selskab med mange medkørere havde vi en hyggelig aften.I dag har vi kørt 1. og 2. tidtagning. ca 25 biler til start i 65 klassen, og igen en masse forskellige biler. Det er lige præcis det der gør 65 klassen til noget specielt:-)Banen var i 1. tidtagning noget fedtet efter at 2 biler smed en god blanding af kølevæske og olie ud i et bredt spor på flere kritiske steder på den kuperede RD. Det, sammenblandet med let regn midt i tidtagningen, gjorde at tiderne ikke blev helt skarpe, og det resulterede i en tid på 1.07.473. ikke super, men ok, alt taget i betragtning.2. tidtagning blev meget bedre på mange områder. En tør bane, chauffør og bil spillede bedre, og jeg fik nu høvlet 1 sekund af tiden, og det bragte mig straks også længere frem på søndagens startgrid. Nu som nr 12 i forhold til 15 i 1. tid...Alt i alt en god dag hvor materiellet spillede og hyggen var i top. Vi ser frem til en spændende søndag med godt tæt race på Ring Djursland. Ses Vi??

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder godt
jeg rejser mig fra mit sygeleje og køre 330 km for at se race i mogen tidlig.


Vh Tim