fredag den 12. juni 2009

Jeg må stramme mig an....

.. Og så er det heldigt at jeg har Bonnevie MG Import i baghånden.Nu har jeg lige læst på Ole´s blog at "Nu står vi lige", og det betyder jo at så må jeg til at stramme mig an. Men jeg vil da se frem til de tætte dueller som to næsten identiske biler vil gi. Selvom Ole har en lille fordel i vægt, må jeg håbe at jeg kan følge med...
Men jeg vil stadig prøve at forbedre bilen og en af de ting jeg skal prøve i nærmeste fremtid er et sæt nye bremseklodser fra EBC. Bonnevie MG Import forhandler både "Green, Red og Yellow Stuff", så der skulle nok kunne findes noget der passer til din bil:-)I dag har jeg været i gang min højre bagskærm. Det helt dårlige metal er skåret væk, og de værste buler er banket væk, og herefter skulle rep stykket svejses i. Må godt nok indrømme at det gjorde lidt ondt at skære og slibe de steder hvor jeg for kun to måneder siden kom ny lak på:-(
Men nu bliver det nødfixet, og så må jeg se senere om det skal laves rigtigt...Det sidste jeg gjorde inden fyraften, var at lægge det første lag spartelmasse. Der er ingen tvivl om at der kommer lidt rigelig vægt på, men nu skal vi altså ud at køre:-)

Ingen kommentarer: