søndag den 7. juni 2009

Så er vi gang på Padborg Park....

Det har været et par hyggelige dage på Padborg Park (PP).
Lørdag kørte vi 1. tidtagning, og det skulle blive spændende at se om mine justeringer på bilen havde båret frugt. Efter et par omganges tilvænning følte jeg mig igen godt tilpas i raceren, og jeg fik 15 omgange hvor det hele artede sig som det skulle. Og taget i betragtning at jeg kun kører med en hånd på rattet i mange af svingene pga min gearkasse, så var jeg fint tilfreds med en tid på 1.19.023. En forbedring af mine tidtagninger i 2007 og 2008. Kun i et heat har jeg i 2007 kørt 1.18.582, så det ser tilfredstillende ud.I 1. heat starter jeg 13 ud af 26 biler, og som 2´er ud af 3 i klassen.
Bl.a. lige bagved Jacob som ses herover - glad for hans nye Mustang - og den går rigtig godt.

Ingen kommentarer: