fredag den 28. april 2006

Skade & nedsat kraft:-(


Ikke nok med at vi har haft dødsfald i den nærmeste familie, men i forbindelse med afvikling af dette, har jeg hjulpet min mor med flytning af 10-20 campingvogne. Under dette arbejde (det er sgu ikke sundt det arbejde!!) har jeg pådraget mig en mindre (forhåbentlig) Discusprolabs.
Jeg har pt store smerter, og den planlagte test på Padborg Park i morgen lørdag er nu sandsynligvis aflyst for mit vedkommende. Det ærgrer mig naturligvis, i det jeg havde set frem til denne hyggelige dag hvor der blev rig mulighed for at få testet bilen af og få nogle målbare omgangstider til senere brug.
Men sygdom er man som bekendt ikke herre over, og det vigstigste er trods alt at blive klar til sæsonpremieren den 27. maj på Ring Djursland. Jeg har tidligere ærgret mig over at vi skulle igang så sent, men det bliver så nu mit held idet jeg burde være fit for fight igen om en månedstid.

Heldigvis fik jeg kørt en del omgange på Skærbæk Gokartbane, så helt på bar bund er jeg ikke når sæsonen begynder, men det ville nu ha været ´rart at kunne ha sammenlignet sig med Claus i Spitfiren, Kaj i den nye MGB og hvem der ellers dukker op i morgen.

Ingen kommentarer: