søndag den 26. februar 2012

Maler ruller.....

I den kommende  tid ruller jeg til maler og rullefelt...
 Jeg gik tidligt på ugen i gang med adskillelsen af raceren, da jeg har fået lavet en aftale med en maler. Det er gået stille og roligt, og fredag var der afgang mod det østlige Jylland.
 Inden skulle jeg dog lige ha lavet service på Mazdaens bremser. Det sjove er, at de havde bremset perfekt forrige uge da jeg fik synet bilen, men 2 dage efter begyndte de at larme på en måde, som antydede at belægningen på klodserne var væk. Igen kom hjælp Ebay til hjælp. 1 sæt bremseklodser, og et oliefilter med i samme pakke for alt i alt 100 kr incl forsendelse .
 Og da de gamle klodser kom af, var det tydeligt at det var på tide de blev skiftet:)
Herefter var der afgang, og nu venter jeg bare på opringningen fra maleren om at raceren er klar til afhentning, og monteret med flot ny Tartan Red lak uden div. farvenuancer og buler..
På turen var jeg også en tur inden om Kurt Mejer i Horsens, og jeg fik booket 2 rullefelts sessioner, en til FIA raceren og en til MG Sport bilen. Det bliver spændende at se hvor stor effekt forskel der er på 2 ens opsatte motorer med forholdsvis lille kubik og ventilstørrelse forskel.... 
Og apropos Sport Midgeten, så har jeg været i gang med at klargøre den nye motorhjelm..
Og resultatet er blevet helt ok:)
Tror det bliver en rigtig fin MG Sport sæson, og jeg tror bilen kommer til at gøre det rigtigt godt.... 

Ingen kommentarer: