mandag den 13. februar 2012

Lidt mere MG Sport....

 Efter motoren er kommet i MG Sport Midgeten, skal jeg ha kigget på de andre forbedringer på bilen
 Bl.a. fandt jeg  min nye motorhjelm i England i efteråret. Den er en hel del kg lettere end den originale, og den har nu fundet plads over den nymonterede motor...
 ,,, og der skulle kun lige et par hjemmelavede alu beslag til, så var den hjemme... Der skal lige lidt fin justering til og så skal hjelmen ha noget lak i en heftig farve:-)
 Har også afmonteret de originale sæder, meningen er at kabinen skal strippes for al unødig vægt, og så skal jeg ah monteret et af mine "gamle" sæder fra baneraceren. Så kan jeg bruge al min tid i bilen på at styre og ikke på at holde mig fast i de mange sving og nedbremsninger....
 Og så skal min nye udstødning også højdeoptimeres. Jeg har en ide om at bilen skal sænkes yderligere, men det kunne ikke lade sig gøre med den gamle manifold monteret da den var alt for langt nede mod jorden. Jeg har nu lånt et gas&ilt sæt og en af dagene passer det hele efter mit hovede...
Og min fine Blaze Midget er nu synet, og klar til at komme på gaden. Og det blir enten med mig når saltet er af vejene, eller måske er der kommet en ny ejer inden den tid.....
Uanset og jeg selv beholder den eller ej, så er der en rigtig fin bil med et super karosseri til mange år frem....

Lad nu foråret komme til os:-)

Ingen kommentarer: