onsdag den 29. februar 2012

Eet stk nymalet Midget....

 Har i dag haft den store fornøjelse at afhente min nymalede racerbil fra maleren.
 Jeg var glad for lakeringen sidste gang, men denne lakering er bare lige 2 tænder bedre. Måske endda lidt for fin til en racerlakering....
 Al flimmeren fra Mustang, Mini og Giulia er nu væk, og jeg håber denne gang at kunne bevare den fine lak lidt længere. Om ikke andet har jeg nu fået en liter rep maling med i samme fine Tartan Red nuance....
 På kun 3 arbejdsdage er bilen blevet forvandlet fra en lettere ramponeret racer Midget til nu at være både Danmarks hurtigste FIA Midget og den flotteste:)

Jeg lader mig naturligvis udfordre på de påstande af alle de andre FIA Midgets i den kommende bane sæson:-)))
Og så lang tid jeg er den hurtigste, lever jeg også med hvis det skulle vise sig at min bil alligevel ikke er den fineste....
Jeg var faktisk så begejstret for  min nye lakering at jeg måtte ha en del af den med ind på spisebordet i stuen.....

Ingen kommentarer: