søndag den 19. februar 2012

Klargøring & adskillelse....

 Jeg er nu gået i gang med adskillelsen for klargøring til maler. Jeg skulle gerne ha bilen malet inden den nye sæson begynder først i maj. Dermed skulle jeg gerne ha rettet op på div. småbuler, ridser, og ikke mindst..
 ......de farvenuancer der er på karosseriet.
 Alle beslag, lister og ruder er nu væk, det sidste er at jeg fjerner reklamerne fra bilen, og maleren kan så komme i gang så bilen ka blive fin igen....
 Jeg er også i gang med at klargøre min nye hjelm... Og hvad er bedre som underlag til det end en gammel udtjent Cortina:-)
Og ellers er værkstedet godt fyldt op  i øjeblikket. Min egne biler, og så har jeg lige nu besøg af Hans´s MGB, som han er i gang med at skifte kobling, pakdåse og bagfjedre på.
Det er hyggeligt at have Hans gående, han klarer sig selv med et par gode råd undervejs, og efter lidt maskinbearbejdning af motordele er vi senere på ugen klar til montering igen...

Ingen kommentarer: