tirsdag den 10. maj 2011

Og bilen var fyldt med......

....Et stk Spridget og masser af skønne stumper til Mk1 & 2 modeller. Og så 4 stk nye Dunlop Racing Leveret af Frank Holm. Det skulle række til sæson 2011.....
Bobbie O og jeg var på en skøn eftermiddags tur mod Sjælland, og vi tog et badestop ved det skønne Lillebælt hvor jeg 2 dage tidligere havde løbet rundt i bestræbelserne på at gennemføre min første ½ Marathon. Det gik godt, og det var fedt at være være der igen have tid til og øje for at nyde de smukke omgivelser og det skønne vejr....
Hos Frank kunne jeg også kaste misundelige blikke på hans nye servicevogn, en fin retro Transit varebil,  velholdt og autentisk....
Og nu har jeg igen en fin beholdning af motorer til raceren i det der var 4 stk 1098 blokke imellem de gode sager....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med den nye ;)

Hilsen Tim Jensen