mandag den 13. december 2010

Kalender og foreløbig plan....

For nylig kom bane kalenderen for 2011.
Det ser som sædvanligt spændende ud, men igen desværre også med 2 løb i Sverige. Der er altså langt til Falkenberg og Knutstorp fra det sydvestjyske....

Nu må vi se hvor meget af sæsonen jeg vælger at køre. Det kommer an på mange ting,  bl.a. økonomi. Jeg har nu i 5 år kørt 5 fulde sæsoner, og det er noget der tærer på reserverne. Men jeg ved også at der så meget konkurrencemennneske i mig at jeg satser på det samlede mesterskab hvis jeg kan skrabe kronerne sammen.
Jeg håber selvfølgelig i den forbindelse at mine gode sponsorer fortsætter i det nye år, og er der interesserede derude der har lyst til at være en del af TMR er du velkommen til at kontakte mig for en snak:-)

Sådan ser det ud for 2011:

65 biler DM løb:
30/4 -1/5 - Ring Knutstorp (Sverige)
28 - 29/5 - Padborg Park
18 - 19/6 - Ring Djursland
16 - 18/9 - Falkenberg (Sverige)
1 - 2/10 - Jyllandsringen (ren historisk weekend)

Og udover DM løbene er der også følgende med interesse for TMR:
14 – 15/5 - Classic Race Århus.
8 – 10/7 - Svensk Sportsvogns Meeting, Ring Knutstorp
6 – 7/8 - Copenhagen Historic Grand Prix
3/9 - Padborg Park (2 timers løb 65 klassen)
 
Det ser spændende ud, og der er masser af mulighed for at lufte sine talenter på banen. Jeg ser frem til endnu en super sæson, og håber at møde mange af jer derude....

Ingen kommentarer: