tirsdag den 28. december 2010

Juleferie & Gokart

Har holdt en dejlig jul, og de efterfølgende dage er gået med indehygge , gåture og gode værkstedstimer....
 Min ny Futura motor er ved at være klar..
 Har gjort lidt ud af detaljerne istedet for at male det hele på en gang, og resultatet er helt ok. Det tar lidt ekstra tid, men er det værd:-)
 Jeg havde også et par småjobs i min AH Sprite. Har i dag bl.a. skiftet choker og speeder kabel.
 Har også haft strømfordeleren fra "Milly" monteret, men lige lidt hjalp det. Ny benzin var heller ikke det der fik motoren til at gå rigtigt. Den går super i tomgang, men når den skal ha gas sprutter den helt vildt....
 I morgen tjekker jeg en gang mere tætheden efter jeg skiftede topppakning, skifter tændrør, og så må jeg prøve med nogle andre karbs. Ellers er jeg lidt på herrens mark....???

Og Gokart aftenen kan du læse om på MotorRetro .

2 kommentarer:

Frank Holm sagde ...

Kondensator / eller spole???
tak for sidst, mvh frank

TMR sagde ...

Tak for budet Frank:-)
Imens du har sendt det testede jeg en ny spole og vupti. Så spiller maskineriet. Blev lidt forblændet af at der sad en "ny udseende" i bilen.....