torsdag den 22. april 2010

Skulle ha været færdig nu....

Ja, normalt er jeg færdig og klar til race på dette tidspunkt. Men lige nu er jeg igen ramt af en forbandet heftig forkølelse, og stemmen er ved at være noget slidt. Ferien er startet i dag , og det minder om sidste gang jeg gik på ferie hvor det endte med lungebetændelse...
Nå - jeg håber at en go romtoddy og måske lidt rødvin klarer op på situationen, og så må jeg klargøre de sidste ting i morgen.
Raceren ruller og er tæt på køreklar. I dag har jeg monteret et helt frisk sæt 6 punkt seler, og jeg mangler at montere et sæt af de nye reklamer. De fleste ting er inde i servicebilen, det nye spil er monteret, licensen er kommet og mit nye telt venter på Sturup:-)

I morgen ryger de sidste ting og raceren ind og jeg håber at helbredet er bedre. Det skal være bedre for at holde kulden i weekenden ud:-)
ellers bliver det fedt med hele 3 biler i A1. Jeg tror det bliver jævnbyrdigt mellem Ole , Johan og jeg. Det er Ole´s 3. sæson og hans Midgét går rigtigt godt. Johans Frø viste i 2009 at de har farten, og Johan har fortallt mig at han har været på kørekursus med Tommy Brorsson på Sturup for en uge siden, så han er helt sikkert skarp, og det kunne gåå hen og give nogle tætte nærkampe..
Jeg ser frem til en spændende weekend med godt tæt race med ligeværdige biler - og så selvfølgelig samværet med alle gutterne som man ikke har set hele vinteren.

Følg med her for updates af weekendens løb:-)

Ingen kommentarer: