lørdag den 17. april 2010

En uge igen..

Som overskriften antyder, er der nu en uge til det går løs på Sturup Raceway. Forberedelserne af raceren er i fuld gang. I dag har jeg fået skiftet alle væsker og hældt ny Penrite på motor & gearkasse, Penrite Limslip på diff´et - Alt leveret fra Bonnevie MG Import . Aftalen med Lars Bonnevie fortsætter igen i år , og det er jeg rigtigt godt tilfreds med. Lars har 20 års erfaring med MG reservedele og et omfattende lager som jeg kan trække på...Jeg har - som tidligere nævnt - også lavet en aftale med Jørn Pedersen A/S , og i dag har jeg monteret den første reklame på bilen. Resultatet ses ovenover, og det er en pæn og enkel reklame som matcher bilen fint.

Og en af de sponsorer der har været med i mange år Jysk Storkøkken Service er nu blevet pittelt sponsor! Steen Rene har indkøbt et nyt telt som jeg får leveret på Sturup. Alle er velkomne til indvielsesfest fredag aften:-)

Nu står tilbage at tjekke hele forvognen, lave bremser, efterspænde og derefter skal tændingssystemet serviceres, og så skulle jeg gerne være klar til at lave et godt resultat på Sturup. Det bliver fedt at komme i gang igen:-)

Ingen kommentarer: