lørdag den 24. april 2010

Første raceday i 2010....

En rigtig rigtig god dag på Sturup Raceway er slut. Koldt - men solskin hele dagen. Skønt....
Vi har haft rigtigt godt race - den har stået på træning og tidstagning. Træningen var god - man er vel atid lidt rusten efter en lang vinter. Flere af konkurrenterne havde været oppe og lære at køre på banen tirsdagen før. Med en go bil og lidt held lykkedes det at holde Johan i Frø og Roar i MGB bag mig, men det var få tiendedele der skilte os. Jeg havde 6. bedste generel tid og 1´er i klassen. Det var absolut godkendt:-)
1. tidtagning følte jeg mig langt bedre tilpas, og efter en 3-4 omgange begyndte jeg at føle at det spillede rigtigt godt, og igen havde vi sjo ve dueller med vennerne Johan og Frank. Slut resultatet blev at jeg tog et sekund af min bedste tid, og lagde lidt afstand til Johan, Frank og Roar som til gengæld alle tre var indenfor 1 tiendedel sekund!! Og det betyder en startposition i 1. heat som nr 6 og først i klassen...
2. tidstagning gav endnu en omgang godt race, og undervejs overhaler jeg både Frank, Johan og ole, og det er tydeligt at jeg er hurtigst af os 4. Det ender op med en startplacering som nr 7 og igen forrest i klassen.
Det har været en go dag, og en go start på sæsonen, men den virkelige prøve kommer i morgen når jeg 2 gange starter i 3. startrække...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen så bliver jeg jo nød til at komme forbi i morgen til heat 1.

få at se om Palle er kommet i så god en fit, at han kan kommer på podiet,,,, Det ville værre sejt



Ses hilsen Tim

Knigge sagde ...

Ser ud til, at dine dage i garagen er vellykket. Håber det går lige så godt i dag ;)