søndag den 25. oktober 2009

Bil i hi og nyt hi på vej....

I dag kom V8 på landet og i sit vinterhi. Sidste år var pladsen optaget af postbilen, men den er jo kommet videre til en ny bruger - og har det forhåbentlig godt der - så den luftige tørre plads optages nu af min yndlings gadeMG. Da der var let fugtigt på vejene da Pia og jeg kørte derud i formiddags, blev den stillet uden støvdækken. Så det passede fint at Mr. K.jar og jeg skulle ud og hente et MGB stativ og en luxus rensebar som jesper har købt. Dækken kom på, og rensebaren står nu i værkstedet og venter på en plads i solen...I dag har jeg været ude og trille et par gadeture i den nye "racer". Har haft besøg af Ole fra Falster som var interesseret i 18G motoren til sin MGA. Som altid ydes go service herfra, og Ole fik oplevet motoren for fuld udblæsning op og ned af vejen. Selv med std motoren laver raceren hjulspin i 2. gear.-)
Det kunne også have noget med føret og ældre dæk at gøre....
Da Pia forlod mig tidligt på eftermiddagen skulle jeg bruge tiden på noget andet, og heldigvis har jeg nok af projekter at gå i gang med, og et af dem er et nyt hi til raceren. Som tidligere nævnt bliver det i den gamle kontorbygning, også kaldet annexet.
Vinduet blev taget ud, og nedbrydningen af "muren" gik i gang. Det viser sig så at den ene side af bygningen er lavet af træ. Den er nu næsten væk, og det varer ikke længe inden raceren kan prøveholde i det nye hi...

2 kommentarer:

Knigge sagde ...

Jeg tænkte om du havde hørt noget fra naboene, da du lavede hjulspin...... Palle 16 år. Næste gang du nævner de køre race ude på vejen vil jeg kigge over brillen og smile.

tagpap sagde ...

Thanks!
Gorgeous blog. I liked it.
http://taettag.pressesite.dk/forside/tag