søndag den 1. november 2009

Jeg drog østover.....

Fredag solgte jeg min 66 Sprite, og en del af aftalen var at jeg leverede bilen hos den nye ejer som bor mellem Daugård og Juelsminde.

Det passede ok, for jeg havde alligevel ën plan om at køre østover. Dels for at besøge Pia, men også fordi forskellige ting skulle afleveres undervejs. Og ikke mindst, så afholder MG klubben på Sjælland manøvreprøver i Alberstlund i dag, og det har jeg meldt mig til. Om de har fået min tilmelding ved jeg dog ikke, men nu kører jeg derud og ser om jeg kan få lov at køre med. Det kunne blive en hel sjov dag sammen med Gade Midgeten. Det er ikke ligefrem en raket motormæssigt, men undervognen har jeg eftrehånden fået styr på, så nu må vi se hvor langt man kommer med en god undervogn og en std motor...Da jeg havde afleveret Sprite i Stakrode, havde jeg stadig noget på slæb, og der var jo ingen grund til at slæbe en tom trailer med til Sjælland, så Ole stillede venligst hans P-plads til rådighed for natten. Samtidig fik jeg lånt den ildslukker som jeg utroligt nok havde glemt derhjemme.... Tak til Ole:-)

Nu er der kun sjov resten af dagen og så en lang tur vestpå igen:-)

Ingen kommentarer: