fredag den 6. november 2009

Skøn tur venter...

For de fleste klassiske entusiaster er sæsonen ovre. Mange af mine klubkammerater og venner rundt omkring har forlængst poleret og stillet deres biler i den varme vintergarage. Og jeg har da også selv stillet raceren i den nye hytte!
Jeg er så heldig at have 2 MG´ere kørende på vejene. Min V8 er stillet i hi, men de sidste dage har jeg haft stor fornøjelse af min Midget. Som jeg tidligere har skrevet om, har jeg kørt manøvreprøver på Sjælland og været til pubmøde i Varde. Selvfølgelig var det en kølig oplevelse, men det er en vigtig del af MG livet for mig, og jeg mener bogstaveligt at sæsonen varer fra den 15. marts til den 15. november. Og i morgen står endnu en fantastisk oplevelse for døren. Jeg kører til Fyn til Præmiefest i HMS. Det plejer at være en rigtig hyggelig aften, og i år blir der overnatning i Odense, dvs vi kan tillade os et ekstra glas:-)
Med mindre det pisser ned lørdag middag, så blir det i åben bil. Så ser du en tosse på vej fra Esbjerg til Fyn i en en lille rød bil, så dyt eller blink til mig:-)

2 kommentarer:

Knigge sagde ...

Glæder mig til, at vi skal ses.... og hvis du sætter huen lige så kækt på sned som sidste weekend så skal der nok være nogen der dytter...... smiler Ses lige om lidr ;)

TMR sagde ...

Vi ses. og jeg er lige så glad som altid - og kæk:-)