fredag den 13. november 2009

Så rykker vi....

Ja, det er måske en mindre overdrivelse, men nu er jeg endelig igen kommet igang med adskillelse af min MG B - som engang med tiden gerne skulle blive til en FIA racer.Men nu begynder delene at hobe sig op ved siden af bilen, og det er et godt tegn på at nu sker der noget...Ligger du tilfældigvis inde med et helt panel magen til det ovenover som en vandal har lavet et højtalerhul i ???Faktisk er jeg så langt at andre spørgsmål melder sig::

Skal jeg køre højre eller venstre?

Skal karrosseriet sandblæses eller "bare" slibes??

Skal jeg skifte hele bunden eller "bare" det der er ramt af rustorm....

Kunne egentlig godt tænke mig nogle kommentater, især på spørgsmålet om jeg skal sidde i højre eller venstre side og styre???

3 kommentarer:

Knigge sagde ...

Virker som et temmelig uoverskueligt projekt ;) Men dejligt, at du er kommet igang.

Anonym sagde ...

Husk at tage spørgsmålet om :
cornervejning
chassisstivhed
mininumsvægt
med i dit valg om hvor du vil side i bilen.

Små ting måske, men jeg ved du gerne vil værre med fremme.

Ps. lav det rust = Chassisstivhed

Hilsen en mand uden svejser...

Tim Jensen

Anonym sagde ...

hva vej kører de rundt på nürburgring ;-)
og oven ikøbet en britisk bil.

elemtært min gode watson. højre må det være..

mvh frank holm