lørdag den 24. oktober 2009

Bil synet og tanker om fremtiden.....

Det endelige resultat for 2009 dukkede op i denne uge på DASU´s hjemmeside - DM 65 klassen - og status på sæson 2009 er en klassesejr i A1 og en generel 5. plads ud af 52 biler. Ganske tilfredsstillende i betragtning af at jeg sprang 2 afdelinger i CHGP over....
Det bliver en hyggelig lørdag aften i Odense den 7. november:-)Lige nu fylder min "nye" MGB en del i tankerne. Færdig gørelse af karrosseri, motor, bur og indkøb af dele. I den forbindelse strejfer mine tanker også min trofaste Midget, som jeg nu har kørt historisk race med igennem 4 ½ sæson.
Skal jeg beholde hende eller???
Det er en af de ting jeg overvejer kraftigt den næste periode. Og er der en interesse derude for at komme ud at køre i en ægte historisk konkurrencedygtig Midget til små penge. Det får vi se:-)
Resultaterne og holdbarheden har vi bevist, men om markedet er der aner jeg ikke.
Nå, indtil videre står hun lunt og tørt på værkstedet, og senere på efteråret skulle vi gerne flytte ind i den nye garage i annexet, hermed bliver der god plads i værkstedet.
Inden dette sker , er V8 blevet flyttet på landet for vinteren. Det sker sandsynligvis allerede i morgen søndag, hvor Pia & jeg leger flyttemand/kvinde...
Så skal der ryddes op, og vinterens arbejde kan gå i gang.
En anden opgave var servicebilen. Den var indkaldt til periodesyn, og det skulle jo fixes. Bilen er i rimelig stand og efter rusten og div. småting blev lavet, så røg den igennem synet med små bemærkninger. Men det blev også klart at der snart skal kigges på bremser, så her har vi endnu et job....I morgen får jeg besøg på værkstedet. En fyr fra Sjælland er seriøst interesseret i 3 hovedlejers motoren fra raceren, og efter jeg har udført div. olietryk og kompressionstest, kommer han for at kigge og lytte. Herefter bliver den taget ud af bilen, og den sidste adskillelse kan begynde...

Ingen kommentarer: