lørdag den 7. juni 2008

Tre mand på skamlen..

Og heldigvis fik jeg lov til at stå i midten:-)
Fedt var det at klassen for en gangs skyld var fyldt, og der reelt var nogle at køre om kap med.
Generelt var det en fin weekend. Først og fremmest fordi materiellet holdt hele vejen hjem, og det var fedt tæt race med forskellige biler, og som sædvanlig var stemningen i top både før, under og efter racene.

Billeder er taget af Anni Hansen og kopieret fra HMS.dk

Det ser nu også ud til at vores nye klasse A1 blir en succes. med det mener jeg selvfølgelig at der er minimalt 5 biler hver gang vi kører løb. Noget tyder på at der til næste løb på Ring Djursland kommer 2 Ginetta - 2 Spitfirer og 2 Midgets. Det er jo hele 6 biler, og der foruden er der Johan i Frøøjen, og rygterne går på at flere har gang i en MG Midget.
Fremtiden ser umiddelbar lys ud for Div A1:-)

Når løbet på RD er kørt, er der sommer ferie. Men straks når juli er overstået, begynder et travlt program for TMR.
3.-4. august er der Copenhagen Historic Grand Prix, og tilmeldingen er sendt. Weekenden efter er der Oldtimer Grand Prix på Nürburgring. Oplevelsen var så stor sidste år, så vi skal afsted igen i år. Altså hvis arrangørerne synes det samme. Der er en klasse mindre til GT og Std biler i år, så der er sandsynligvis kø ved tilmeldingslågen. Nu må vi se om vi slipper igennem nåleøjet. Jeg håber det, for jeg ved der er mange danskere der tar derned. Både for at køre løb, men mange drager også afsted som tilskuere. 3. weekend i august er der Grand Prix på Jyllands Ringen. Det er DM løb, så her kører vi også.
DVS 3 løbsweekender i træk. Det kræver pålidelighed og nok også noget held hvis bilen skal helskindet igennem det program.
Jeg håber at jeg får min reservemotor klar her i sommer, og min nyrenoverede gearkasse skulle gerne være lige på trapperne.
Jeg selv er også gået i skarp træning. løber nu 3 x ½ time om ugen, og styrketræner ryggen i maskiner ved samme lejlighed. Jeg kan mere og mere, og der skulle gerne komme noget bonus i form af vægttab i løbet af de næste måneder...

Ingen kommentarer: