torsdag den 24. april 2008

På tur - igen....

Den sidste gode forårsdag i denne omgang, blev brugt på en lille Danmarkstur: Esbjerg - Østjylland - Sydfyn - Nordsjælland - Midtsjælland - Esbjerg.Den første aftale havde jeg lavet med 2a . Det er firmaet som fremstiller mine logos til biler m.v , og nu skal min campingvogn også dekoreres. 2a´s nye maskine har lavet et fint stykke arbejde, og de store fine logoer betyder at man kommer til at kunne se TMR´s nye beboelsesvogn på lang afstand:-)Så gik kursen mod Fyn, hvor jeg skulle besøge sponsor Bonnevie MG Import. Der var gang i butikken, kunderne væltede ind og telefonen kimede. Det gav god tid til at kigge rundt på hylderne, og jeg må sige at der er imponerende mange varenumre på lager! En del af varerne er nogle af dem jeg selv bruger, bl.a. Penrite´s kvalitetsprodukter.Og må 100 % ærligt sige at jeg er meget tilfreds med Penrites 15W60 olie som jeg har kørt med de sidste 2 sæsoner. Lejer, søler, cylindre med mere ser ud som nye når det er blevet adskilt for inspektion. Så jeg er helt tryg ved min motorolie:-)Her efter var jeg forbi Claudia for aflevering af div ting. Som altid var der idyllisk ved det skønne skovhus. Så gik turen mod Nordsjælland. Det var turens mest spændende møde, i det jeg skulle over og kigge på en bil jeg er lidt smålun på, og egentlig har været det igennem mange år.En Ford Consul Classic 315. Jeg er vild med formen på bilen, og tror på at det er en lukket bil jeg ville komme til at bruge. Som det ses er der et stykke vej endnu før bilen er topgejlet, men jeg blev lovet et godt karroseri og en kørende bil.Karossen var også ok, men desværre var der dårlige lyde fra motoren, og bilen kunne med nød og næppe trille ned ad den lille gade.Men jeg kan godt se potentiale i den, og har nu afgivet et bud på bilen, og så må vi om det bliver til noget..

På vej hjem hentede jeg en weber karburator i Kirke Hyllinge, og var lige en tur forbi Jacob Nielsen (Giulia) på vej hjem, han var desværre ikke hjemme, så 3 timer senere var jeg igen hjemme i Esbjerg.

En Go feriedag:-)

Ingen kommentarer: