søndag den 20. april 2008

Ferie er skønt:-)

En af de bedste fritidsbeskæftigelser jeg har, er at holde ferie....
Det gør jeg nu, og nyder det i fulde drag. Har en masse jobs, der pga af arbejde med biler er blevet udskudt igennem længere tid.Her ser i 50 % af min have. Det er nu rengjort og terassen klar til de lange gode sommeraftener.Og her ses den kompressor jeg har haft stående på værkstedet nu igennem flere år. Uden at den har været tilsluttet. Det er en bjærgning fra den lokale genbrugsplads, men tag ikke fejl, den ka dæleme lave noget luft, og nu er den kørende. Bl.a. takket være Leif fra mit arbejde, som har lavet stýring til den. Det er en gammel svend, men efter den har fået en gang service så er der masser af luft endnu i den....Dagens sidste fuldførelse var færdig installering af den nye søjleboremaskine. 400 V er trukket og den snurrer lystigt rundt. Efterhånden begynder det at ligne et komplet værksted.

Kunne godt lige bruge en fræser............

Ingen kommentarer: