torsdag den 10. april 2008

Dejlig dag - dejlig lyd....

Den 10. april er altid en go dag - det er jo min fødselsdag:-)
Bl.a. er jeg i dag blevet begavet med et nyt komfur til mine raceweekender:
Jeg startede dagen med at klargøre motor og gearkasse. Har arbejdet de sidste dage med detaljer på motoren, og nu var jeg klar til montering. Morten kom over fra Fanø, vi gik igang med at sætte motor og gearkasse ned kl 1900, og 21.10 fyldtes værkstedet med den dejlige snerren fra 1100 motoren, og snart efter var der en god tågeblanding af olie og benzin overalt.Tænding blev straks tjekket og justeret. Alt lyder godt! I morgen bliver der efterspændt og justeret, og kardan bliver monteret, og så får bilen lige en hurtig gennemgang, og så er jeg forhåbentlig klar til en testdag på Padborg Park!!

Ingen kommentarer: