tirsdag den 10. september 2013

Vi skal videre.....

Efter en succesfuld søndag på KTA i Kolding hvor der blev scoret max point til klubmesterskabet skulle der lige samles lidt energi i sofaen og klargøres til lidt nye møbler i hybelen...

Fik også lige lavet en video fra alle 3 prøver og den kan du se her: TMR video KTA 13
Og vi har også fået tider og resultater fra søndag ligesom vores samlede mesterskabsstilling er opdateret:
Tider og resultater KTA
MG Sport mesterskab 2013

Det ser jo fornuftigt ud inden vi skal køre den sidste afdeling i RaceHall i Århus engang midt i oktober...
Og så har jeg i en lang periode været i gang med bane raceren. Det var jo lidt af en nedtur da den nye motor havarerede til CRAA nærmest inden den var kommet i gang...
Nu har jeg lavet en  ny igen, og det har ikke været uden udfordringer. Har prøvekørt ï de sidste par uger når tid og vejr har været til det. Har været lidt lunken, da jeg synes den har brændt lidt rigeligt olie, men alle mine kontroller har været ok. Hver gang den har været ude og køre har jeg tjekket kompression og lavet en visuel inspektion af foringer og stempler, og jeg vil sige at den går bedre og bedre, selv om tændrør stadig er til den mørke side. Jeg når ikke at komme på rullefelt, det må komme senere. Jeg er ikke en del af DM og klubmesterskabs kampen i år, da Ring Djursland i den kommende weekend er mit første DM løb i år, men derfor vil jeg selvfølgelig køre efter en klassesejr, hvilket  ikke burde være umuligt hvis ellers min nye motor spiller max når den bliver belastet....

Nu mangler jeg lige et olieskift, service på bremser og en afvaskning af garage støv fra de sidste 3 måneder...

Jeg glæder mig til en hyggelig weekend og der er godt fyldt op, både i 65-2 men også generelt bliver det et stort flot 65 felt.....

Så mangler vi bare en masse tilskuere, og det tror jeg også der kommer. Glæder mig til at møde jer :)

Ingen kommentarer: