torsdag den 26. april 2012

Ny vogn i TMR...??

Som det ses af nedenstående, har jeg været ude at kigge på ny bil til teamet...
Jeg prøvekørte en meget velkørende FIA Midget, og som det ses af mit ansigtsudtryk var jeg meget begejstret...
Desværre kunne jeg ikke blive enig med sælger om prisen, så....
 Jeg måtte hoppe ind i min egen dejlige Antracit grå Midget og trille hjem mod Esbjerg. Det var en skøn tur i den kølige aftenluft. Bilen går bare rigtigt fint med de modifikationer der er lavet , og det er en Midget jeg kunne forestille mig at beholde i meget lang tid...
 jeg er vild med farven på lakken, og den mørke aften gør ikke spillet i metallakken mindre.....

Det var den første længere tur siden den kom ud af hiet for et par dage siden. Nu har jeg alle mine biler ude at køre. Undtagen den Blaze røde Midget jeg har til salg. Den er stillet ud på min fjern opbevaringsplads og vil komme frem hvis der er interesse for den. Ellers må den ud ind i mellem og ha et par ture i det danske sommerland, og er den ikke væk denne sæson blir den malet til vinter. Så det er nu du skal slå og købe en fin billig 100 % rustfri Midget. Jeg er åben for seriøse bud:)

Pris: Kun 62.900.-

Ingen kommentarer: