onsdag den 27. oktober 2010

Team "Midget" Racing eller.....

Ja, som man nok ikke kan undgå at bemærke, har jeg skiftet mit overskriftbillede ud til min dejlige gade Midget "Milly".

Den er der jo ikke meget racer over, men den er min og jeg har haft stor glæde af den siden Jesper og jeg tog den med hjem fra UK i sommers da vi var på Silverstone.

Og da raceren er solgt, kan jeg jo ikke rigtig bruge den som indgang til denne blog. Jeg har haft et tilbagekøbs bud ude på raceren, men det er endnu ikke accepteret og fair nok med det. Jeg havde aldrig den der superglædefornemmelse i maven da salget var en realitet, så at lægge buddet var ikke svært. Nu får vi se.

Jeg har også en Englandstur på tapetet i næste måned, og jeg er allerede på udkig efter en egnet bil som jeg i løbet af vinteren kan få klar til næste sæson på de danske baner.

Og - vil flere sikkert spørge - hvorfor laver du ikke din B´er færdig?? Ja det gør jeg også, men jeg tror på at jeg hurtigere kan få lavet en Midget, i det jeg til den har ekspertisen og en stor del af stumperne liggende.

Så faktum er at jeg beholder "Team Midget Racing" , måske med 2 nye biler? B´eren bliver ihvertfald klar til de europæiske baner på et eller andet tidspunkt når lysten til at lave bil kommer over mig igen...

1 kommentar:

Knigge sagde ...

Så kan du godt skifte billede igen ;)