mandag den 25. oktober 2010

Middag, tur og messe....

Har i weekenden været på tur rundt i øst/Midtjylland. Skulle besøge min gamle ven Jens i Herning for at indkassere en vunden middag fra et væddemål i foråret, og det var med stor fornøjelse vi indtog denne på Bryggeriet i Herning. Dejlig mad sammen med hjemmebrygget specieløl går man aldrig helt fejl af. Kort forinden havde vi haft et par fornøjelige timer på FCM Arena hvor vi oplevede en rulletur af en fodboldkamp. Helt vilde FCM fans i 80 min, og i de sidste 1o min var jeg den eneste på vores langside der råbte:-) Fik da heldigvis ikke klø... EfB fik fuldt fortjent udlignet i allersidste minut, og de der kender mig ved jeg kan råbe HØØJT!!
Men forinden havde jeg været en tur på messe i Fredericia. Mødte som sædvanligt en masse mennesker og fik snakket med lige så mange. Bl.a. besøgte jeg Lars Bonnevie´s meget velbesøgte stand hvor kunder og venner af huset handlede og hyggesnakkede....
MG klubben havde igen i år en meget fin stand hvor der hele lørdagen var sort af mennesker.
Bl.a. var der blevet lavet en ny stor banner til den ene væg, og der var også udstillet biler som der plejer....
Udenfor holdt der en bil som jeg kunne være interesseret i; nemlig denne Morris Marina. Rimelig stand og klassisk 70´er stil. Trods mange dårlige anmeldelser og hård kritik kunne jeg nu godt se mig selv i sådan en:-)

Ingen kommentarer: