søndag den 10. oktober 2010

2 biler fattigere....

I dag har været en ret speciel dag for mig. Som jeg tidligere har skrevet om, så lavede jeg søndag efter det sidste race på Knutstorp en aftale om køb af min racerbil + den tidlige Midget jeg har haft stående i nogle år.
I dag var så dagen hvor den nye ejer kom til Esbjerg og hentede Danmarks sandsynligvis tidligste Midget med stel nr 692...
Div papirer skiftede ejere, traileren med 692 rullede afsted og snart bliver raceren så hentet på Sjælland. Jeg er nu racerløs, men mon ikke der kommer en ordning på det inden nææste sæson begynder??

Jeg har nu noget oprydning og tilretning af værkstedet, og herefter står den på MGB projekt, og så må vi se om det rækker til at komme ud at køre i 2011:-)

1 kommentar:

Frank Holm sagde ...

der bør jo næsten laves en facebook gruppe ´støt uden midget palle´
nahr du blir nok klar til ny sæson i din Killer B