tirsdag den 2. februar 2010

Sne - sæde og brugte MGB dele...

Fik en opringning søndag fra min gode racekollega Bjarne Bly - og tak for det!
Det var et tlf nr til brugte pladedele til MGB, så jeg lavede en aftale om besigtigelse da jeg alligevel skulle en tur østpå i forbindelse med et kursus i Tåstrup. Ærgerligt var det da Boxeren på vej ud af Esbjerg besluttede at nu skulle ladelampen begynde at lyse - generator sandsynligvis kaput igen....
Øv - men heldigvis har min mor en fin lille Picanto, og den fik jeg lov at låne. Korea længe leve....
Men dermed ingen skærme og klapper med hjem. Sælger Keld var dog en flink mand, så han opbevarer skærme og frontklap indtil jeg kan afhente, og bagklappen er nu i Picantoen.I formiddags var jeg en tur inde i København, og i Smallegade fik jeg købt mit nye sæde til B´eren. Sparco Evo er navnet, og sikkerhedsmæssigt er det helt klart en opgradering i forhold til mine tidligere racesæder. Hjemme hos Pia blev sædet behørigt prøvesiddet med rat og gearstang, og alt virker perfekt..I eftermiddags var jeg så på besøg hos Johan Fløe Svenningsen.Jeg skulle aflevere noget grej fra Herluf, og skulle selvfølgelig også lige ha de sidste nyheder fra Johan. Han og sønnen er pt i gang med en spændende Mustang til 65 klassen. Og så var der lige et par usædvanlige og flotte fælge , nøjagtig magen til dem jeg har siddende på min egen Midget. Disse sad godt fast på Johans Søn Anders Sprite Mk 2.

Johans Frø står sprød og fin klar til den nye sæson, og vi var helt enige om at den nye sæson kunne gå hen og byde på nogle rigtigt spændende løb i vores A1 division...

Ingen kommentarer: