lørdag den 13. februar 2010

Der sker da lidt....

Der har været lidt stille her de sidste dage. Det er dog ikke ensbetydende med der ikke sker noget:-) Har igen været en tur ved sandblæseren i Frifelt, og denne gang havde jeg tørre sager - og en kvaje kage! - med, og så blev alle sagerne som nye igen.
Og så er jeg godt i gang med montering af døre og skærme på B´eren.

Det kræver en del tilpasning af få spillerummene rigtige, og det er nu det skal gøres da helhedsindtrykket af bilen bare bliver så meget bedre, hvis man får døre og skærme helt rigtigt på plads..
Og jeg synes faktisk at højre side er ved at være der med nogle spillerum jeg kan leve med. Jeg kunne muligvis ha hentet en mm mere mellem forskærm og dør, men nu sidder repstykket hvor det gør, og jeg tror det går alligevel.. Og så har jeg lige købt mig et par nye dæk og monteret disse på fine nymalede fælge, så Boxeren får også lige lidt vinterpleje...

Ingen kommentarer: