onsdag den 17. februar 2010

Hvad sker der nu???

Ja lige i øjeblikket ikke det helt store. Havde en snak med maler og sponsor til maler, og det gik ikke helt den rigtige vej..
Troede selv jeg havde gjort et fantastisk stykke forarbejde der var lige til at gå til, men det mente min langdistance maler ikke - så nu må vi se hvad der skal ske.
Sandsynligvis må jeg i gang med spartelmassen...
Men det er også ok. Processen blir dermed udsat noget tid, og det skal jeg lige fordøje .... må indrømme gejsten - som ellers har været stor på det sidste - faldt en del i dagene efter beskeden..
Men i de her dag er der noget nyt i kikkerten.. Ikke lige noget åbenlyst, men noget der kunne blive rigtigt spændende fremover.

Lad os nu se. der er åbenbart mange kokke inde over i det spil. Mere følger lørdag eller søndag:-)Jeg ved at hardcoredrengene holder øje, men de fleste "almindelige" bil entusiaster vil få svært ved at fastslå denne bil...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Claus Ebberfeld sagde ...

Hehehe, Palle: Hermed beviser du, at du også udenfor banen er hurtigere end mig. Held og lykke med kigget og hils derovre!

Anonym sagde ...

Jeg tror jeg vet (omtrent) hva det er, men sliter litt med bensinpåfyllingslokket.

TMR sagde ...

Var nok klar over at flere kunne gætte det, også fordi bilen har været omtalt på andre web sider og blogs.
Men jeg glæder mig til i morgen, og forhåbentlig kommer der live billeder allerede lørdag eftermiddag:-)
MVH Palle