lørdag den 6. december 2008

Så forsvandt ophæng og hjul også....

Som det kan ses af ovenstående er raceren nu forsynet med nye hjul. Trillebørshjul! Jeg har lavet et arrangement således at jeg kan komme til at rense og male ved ophængene når opretteren har haft tid til at rykke i karrosseriet.Jo længere man kommer, jo mere vil man skille ad, så nu ender det nok med en 100 % renovering af forenden, og ja ..... så kommer bagenden nok bagefter....
Jeg var lidt i tvivl om hvordan jeg skulle rengøre og fjerne maling/rust bedst muligt, men nu har jeg købt en nålehammer, og så forsøger jeg at fjerne det grove med den og herefter sandblæse resten. Om det kan lade sig gøre ved jeg ikke, men nålehammeren er ihvertfald effektiv, men bør ikke bruges efter 20.00 af hensyn til naboerne:-)Tilstanden på jernet er generel god, selvfølgelig skal der repareres få steder, men set i forhold til det liv bilen har levet, så er det småting der skal laves.Og så fik jeg lige hevet min nye MGB O.drive gearkasse ud af den nye Midget. En effektiv og billig måde at få sin gearkasse hjem fra England. Køb en bil og læg den der i!!

Ingen kommentarer: