fredag den 12. december 2008

Der skal ryddes ud.

Igen har jeg overvurderet mine evner, og må erkende at jeg ikke får færdiggjort det jeg gerne vil. Raceren tar længere tid end først beregnet, og så har jeg noget spændende nyt i kikkerten:-)

Derfor vil jeg gerne sælge min Ford Consul Classic:1500 motor, synet februar 2008. Veteran. På plader. velkørende med meget sundt karrosseri der trænger til lak. Pris: 23.000 kr. Og så har jeg også en velkørende MG Midget mk ll 1965(det rigtige karrosseri til 65 klassen) 1275 motor - pænt motorrum - utroligt velkørende - god gearkasse - Nye Minilites og dæk - kabine som ny - nye tæpper - ny tank - ny kaleche - nye bremserør incl aeroquip slanger - nyt Motolita læderrat - nye Wipac LHD forlygter - solid bil med små lakfejl - nye bremser- sælges nysynet. + afgift ca 4000 pris 59500Henvendelse: Palle@mgcc.dk eller 27241837

Ingen kommentarer: