onsdag den 17. december 2008

Det ser nu ikke så skidt ud..

..Sådan et V8 motorrum. Var på tur i går, og den gik bl.a. forbi Børkop hvor Jørn bor. Han har begge de ting som interesserer mig en hel del lige nu.Bl.a. et skønt motorrum fyldt med 3.5 ltr alu motor.. Jeg ved ikke helt hvad der har gjort mig tændt på 8 cylindre, men mon ikke det er den fede fede lyd der tydeligt høres når en MGB V8 fyres af. Der er efterhånden flere i MG klubben der har lavet sig sådan en, og det spiller altså. Og når jeg i forvejen har levet med MGB nu i over 12 år, så er det ved at væe på tide med en opgradering...
Der er bare lige det spøgelse at jeg så gerne vil køre noget mere racerløb i Europa, og der er en MGB igen bedre end min Midget. Dette er noget jeg overvejer meget kraftigt lige i tiden og vi må se hvilken vej det går... Det eneste trælse er at MGB´erne kører langsommere end jeg herhjemme, så hvorfor skifte?? Men muligvis det ligger hos chaufføren:-)Turen gik også forbi Thor Flade som kører Hill Climb i hans flotte Midget. Han har udviklet på bilen igennem mange år, og det sidste nye til sæson 2009 er dette:Split webere ses ikke hver dag på en Midget, men Thor kører i Clubrace klassen, og her er alt tilladt. Det er en fed bil og jeg glæder mig helt vildt til at se Thors præstationer på bakkerne. Jeg er bange for det betyder baghjul hvis jeg skullle køre HC igen:-)

Ingen kommentarer: