torsdag den 4. december 2008

Ny "vogn" i hus...

I dag fik jeg den nye 1098 Midget hjem på matriklen.Igen med go hjælp fra Jesper Kjær. Vi hentede bilen på Esbjerg Havn, og det var selvfølgelig med en vis spænding at jeg kørte hen i mod bilen. Sælger have lovet et "mint" karrosseri, men når man ved hvordan englændere smider om sig med flotte ord når de beskriver deres biler, så var jeg forberedt på det værste.Men jeg blev bestemt ikke skuffet. Jeg fik lige hvad jeg havde håbet på og betalt for. Et fint karrosseri, rustfrit, og rimeligt fornuftigt malet. Selvfølgelig er der repereret i metallet, men det ser rimelig ud, og i hvert fald rigeligt fint til en ny racer:-)

Der er bl.a. monteret nye bunde og paneler, og bagskærmene og muligvis også nye. Det hele er lavet fornuftigt, og spillerummene ved døre og paneler ser rimelige ud.Det er helt sikkert set meget værre:-)

Jeg når det ikke til næste sæson, men i 2010 burde den komme ud at køre på banerne. Jeg kan næsten ikke vente......

Ingen kommentarer: