mandag den 29. december 2008

Jeg VAR en lykkelig mand....

Ja, så er min englandstur i fuld gang. Fik en fantastisk modtagelse af Philip, ejeren af V8´eren jeg skulle købe..Blev afhentet i Manchester Lufthavn, og det gjorde jo ikke noget at den 45 min lange tur tilbage til Philips hjem blev kørt i hans Audi TT Quattro!! Det var sgu en skøn tur. Og den har altså også lyd sådan en tysker. I sær når den får lidt havre - og det gjorde den...Jeg blev indlogeret på en hyggelig B&B i den endnu mere hyggelige lille landsby Litton midt i det skønne naturdistrikt Peak District. Herefter blev jeg budt på aftensmad på den lokale gamle pub, og så fik jeg lige 10 min med min nye bil inden det var tid til et kig i den massive papirbunke som viste historien om min nye V8...

Alt i alt en skøn modtagelse fra Philip og hans søde kone Penny.
Dagen efter var det tid til prøvekørsel og nærmere inspektion.. Det er et rigtig flot karrosseri med kun få småfejl. Philip og jeg fik handlet, og efter en tur i banken, kunne jeg sige farvel og tak for god behandling, og sætte kursen sydover..
Som det ses oven over var Philip ikke helt glad for at sige farvel til hans bil igennem 6 år, men til sidst lykkedes det at få et smil frem:
Nej, det var nu den generelle holdning hos ham. Glad og jeg tror han var tilfreds med at jeg fik bilen, for han kunne mærke jeg brændte for det, og ved at jeg vil passe godt på bilen..
At jeg saa lige nu sidder i Wisbech og bilen ikke vil starte pga et defekt forbandet eftermonteret startspaerre er en anden sag. Jeg drikker oel lige nu og haeber jeg naar hjem til nytaar....

Ingen kommentarer: