onsdag den 15. oktober 2008

Spionfotos fra nærområdet....

Jeg var ude med "O" den anden aften - og plusli så jeg noget billignende i en garage.
Kvaliteten skyldes naturligvis tusmørket - og ikke det faktum at jeg havde glemte at fjerne beskyttelsestapen på min nye telefon:-(

De fleste kan nok gætte at det er en Triumph GT6. Min genbo har haft den i et par år, og den er netop kommet hjem fra maling og samling i Polen.Det der gør denne bil speciel - i mine øjne - er det der ligger under motorhjelmen. Naturligvis en rækkesekser. Denne er dog udstyret med trippel Weber og speciel udstødning, og det kunne godt indikere at der er noget mere sjov gemt indeni støbejernsindpakningen. Bilen skulle være klar til kørsel i foråret, og skal muligvis sælges da ejeren vil have en TR4 . Det er der jo ikke umiddelbart noget at sige til...

Ingen kommentarer: