lørdag den 25. oktober 2008

Så skiller vi ad....

Efter en stilstandsperiode pga influenza, var jeg i dag frisk nok til, eller også kedede jeg mig så meget af at ligge på sofaen, at gå i gang med adskillelsen af frontpartiet på raceren.Hovedformålet er jo selvfølgeligt at få rettet karosseriet op igen efter uheldet ved CHGP, og herunder en maling og rettelse af de fejl der har har været på bilen da jeg købte den. Bl.a. var skærme svejset fast til A-stolper og frontpanel, og herefter fyldt op med tin.Inde under Jysk Storkøkken Service ´s logo burde der være et mellemrum der hvor skærm og A-panel går sammen. Dette var svejset og tinnet sammen. Hvilket det efter min mening ikke bør være...
Derfor ser det nu således ud. Ikke kønt, men faktisk bedre end jeg frygtede når man tar bilens historie i betragtning. Racer løb i over 30 år slider lidt på et karrosseri...Denne bøjning af den tværgående bjælke skyldes uheldet i CHGP. Det samme gør mellemrummet som ses til højre.
Til venstre ses det normale mellemrum....
Nu skal venstre side også afmonteres, og herefter skal bilen i opretterbænken hos Esbjergs dygtigste opretter. Så bliver raceren forhåbentlig endnu bedre, flottere og ikke mindst hurtigere end tidligere:-)

Ingen kommentarer: