tirsdag den 1. januar 2008

Når man nu ikke selv kan....

Alle de gode fridage i juletiden skulle ha været brugt fornuftigt i garagen, men eftersom ethvert brug af kroppen i øjeblikket medfører smerter i mit venstre ben, så er det desværre blevet til alt for lidt. Jeg havde regnet med at mit topstykke skulle ha været optimeret her i julen, og at jeg var kommet længere med mine 2 motorprojekter. Sådan gik det ikke:-(Men så er det godt at andre kan.

Har bl.a. været til julegokart i HMS. En hyggelig aften for deltagerne.. Jeg tog i stedet billeder!Bl.a. var Claus Ebberfeld på besøg, og det medførte også besøg af min gamle limo, nemlig den meget fine PI 2.5 som Claus købte af mig for et par år siden. Bilen er stadig i fin brugsstand, og der er ingen tvivl om at Claus er den helt rigtige ejer af denne fine klassiker!I aften har jeg været til garagemøde med de lokale minidrenge: I aften hos Jens Storm som bl.a. er i gang med en 1293 motor til hans gadebil. Den har fået den store tur, og er blevet forsynet bl.a. 649 knast, Cooper topstykke og som det ses her, tandrem i stedet for kæde.Jeg satser nu på en snarlig bedring af ryggen, så jeg igen kan komme i gang og blive klar til den kommende sæson.

GODT NYTÅR TIL ALLE FRA TEAM MIDGET RACING!

Ingen kommentarer: