tirsdag den 15. januar 2008

Sker der snart noget??

Som de trofaste og skarpsindige læsere på denne blog nok har bemærket, så er det efterhånden længe siden der er sket noget på denne side. Det er selvfølgelig ikke fordi jeg har mistet lysten til mine biler eller fordi der er koldt på værkstedet:-)
Der er stadig alvorlige problemer med ryggen - ja smerterne er sådan set godtnok i benet - og jeg har ikke kunnet lave noget seriøst i den sidste halvanden måned.

Forhåbentlig kommer der noget afklaring på fremtiden, i det jeg skal til en større undersøgelse på sygehuset i morgen onsdag.
I weekenden var jeg for første gang siden den 25. november - hvor jeg var nede hos Monti i Vojens - uden for Esbjergs bygrænse!
I MG klubben afholder vi en gang om året et udvalgsmøde hvor bestyrelsen inviterer alle de udvalgsmedlemmer der udfører et stykke arbejde for klubben. Sæsonen 2007 bliver drøftet, og vi kigger fremad og diskuterer de tiltag der bliver lavet for at forbedre vores arrangementer og aktiviteter, så vi sikre at MG Car Club Denmark forbliver Danmarks mest aktive og fremgangsrige mærkeklub. En spændende dag, hvor der også er plads til hyggeligt samvær.

Ingen kommentarer: