fredag den 18. januar 2008

Garageaktivitet....

Endelig sker der lidt! Men med undertegnede i den passive rolle:-(
Morten er igen kommet mig til assistance, og har afmonteret 1098 motoren i en bil jeg har inde på værkstedet. Nu skal div dele skiftes rundt, og herefter skal en nyrenoveret 1275 motor monteres .

1098 motoren overtager jeg så. Desværre var den ikke i den stand jeg håbede på. Som det bl.a. ses herover, har startkransen løsnet sig, og kørt imod bagpladen. Desuden var samme bagplade revnet et par steder, og forsøgt svejset; altså intet værd!

De gode nyheder er at jeg endelig er kommet i gode hænder vedr. min ryg. Har været på besøg hos "Rygteam Esbjerg" og er nu skrevet op til en MR scanning som finder sted den 19. februar. Herefter bliver det besluttet hvilken behandling jeg skal have; kiropraktor eller muligvis operation. De var ikke i tvivl om at jeg havde en DP, og jeg er nu deltidssygemeldt indtil videre:-(

Generelt er det noget lort!!

Ingen kommentarer: