fredag den 7. december 2007

MG Pubmøde hos TMR

Tirsdag den 11. december åbner TMR garagen for MG klubbens medlemmer. Disse garagemøder går på skift mellem klubbens medlemmer, og nu er det igen blevet min tur.
Igennem det sidste ½ år har det knebet lidt med ordenen på værkstedet, så tiden efter sæsonen var slut er bl.a. blevet brugt på at rydde op. Jeg fik også i sommers lagt nyt tag på den bagerste del af værkstedet/lageret, og det har været en stor opgave at få skovlet ud efter det massive svineri der blev efter dette arbejde.
De sidste par måneder er blevet brugt på dette, kun afbrudt af de sidste 14 dage hvor alting har lagt stille pga min dårlige ryg.

Jeg håber jeg kan nå at få skovlet det sidste til side inden tirsdag aften hvor der forhåbentlig kommer rigtig mange forbi til en hyggelig aften med hjemmebag, kaffe, en enkelt pils og ikke mindst indvielse af min "slyngelstue". Helt færdig bliver den ikke, men man fåpr da en god fornemmelse her på billederne. Meningen er at alle pokaler & plakater fra div. race krydret med lidt billeder skal "dekorere" billiard stuen. Selvfølgelig i samhørighed med mine hylder fyldt med alle de gode og sjældne reservedele:-)
Tilmelding til pubmødet senest søndag!

Ingen kommentarer: