mandag den 3. december 2007

Intet nyt er godt nyt.....

Jeg skylder vist efterhånden et indlæg, men fakta er at der ikke sker noget som helst lige i øjeblikket.
Går nu på 2. uge sygemeldt med ryggen, som har udviklet sig i en rigtig træls retning.
Jeg kan ingenting lave, og der er ellers jobs nok at tage fat på.
For det første har jeg dårlig samvittighed over at være væk fra mit arbejde i længere tid, men også herhjemme er der nok at tage fat på, bl.a. skal min motor jo snart ud, så jeg kan få den klar til sæsonen 2008. Og jeg skulle også helst have en reservemotor lavet, så jeg er 100% sikker på altid at have noget der kan køre i 2008.
Hvis ellers helbredet og pengepungen kan klare det, så kører jeg alle DM løb, Nürburgring og måske Hockenheim i 2008.
Og det blir en fed sæson med masser af sjov:-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Palle.
Jeg håber du må komme over dine fysiske besværligheder. Det er forhåbentlig ikke virkeligt alvorligt.
Jeg har fulgt dine beskrivelser af løbene og de genvordigheder du har haft med stor interesse, og jeg håber, at det må lykkes for dig at få et godt resultat også i den kommende sæson. Jeg er igang med at restaurere en Sprite MK I. Ikke fordi jeg har planer om at køre ræs, men jeg betragter det som en hobby. Jeg har i min yngre år kørt lidt "potteræs" (læs manøvreprøver). og har tunet 850 cc A-motoren til et acceptabelt niveau i denne sammenhæng.

Glædelig Jul til dig og familien.
Erik

TMR sagde ...

Hej Erik.

Tak for din kommentar.

Nej det er forhåbentlig ikke rigtig alvorligt, men en dårlig rygsøjle er nu ikke sådan at spøge med:-)
Jeg regner med a være fit for fight indenfor et par uger, så jeg kan genoptage mit arbejde, og ikke mindst komme i gang med motoren i raceren som har voldt mig så mange problemer i 2007.
Har du problemer eller spørgsmål mht din Frø, så er du altid velkommen til at skrive eller ringe.
Lidt dele har jeg også liggende på hylderne:-)

MVH Palle