fredag den 31. august 2007

Sturup i August

Endnu en serie fine billeder venligst tilsendt fra Jørgen Bøgeholdt Jensen. Denne serie illustrerer fint hvor tæt race vi kører i 65 klassen på trods af meget forskellige biltyper. Meget godt illustreret her hvor feltets mindste (TMR) og største bil kører tæt side om side. Og John Millands MGB er lige i hælene.Her på et andet afsnit af banen er der også god fight mellem Anders Nannerups voldsomme Mustang og TMR. Midgeten kan bedst li svingene:-)Tæt kørte Herluf og jeg også her. Faktisk har jeg stadig aftryk af Herlufs højre forhjul på min venstre bagskærm.Men forbi kom jeg, og jeg har håneretten indtil næste gang:-)Og her et par MG´er i aktion. Heldigvis er vi konstant mellem 2 & 4 MG´s tilmeldt i 65 klassen, og jeg har rigtig god fornøjelse ud at at køre om kap med; her Edgar Dahlin og Kaj Birkelund i den grønne MGB og Milland i den røde MGB.

Ingen kommentarer: