torsdag den 11. maj 2006

Nye produkter fra Bonnevie.

Så er forberedelserne til sæsonen ved at være overstået, og jeg venter kun på at kalenderen kommer hen i nærheden af den 27. maj hvor det går løs på Ring Djursland.Mangler stort set kun at få monteret mine nye dæk. Har bestilt et sæt Minilites hos Bonnevie MG Import ( http://www.bonnevie.dk/ ) .Mens jeg venter på disse har jeg modtaget følgende produkter. Også fra Bonnevie MG Import:
Abcon oktanbooster, som skal hæve oktantallet for at undgå tændingsbanken og afbrænding af stempler . Har kun hørt godt om dette produkt, så det bliver spændende at prøve det af.
Morris blyerstatning som skal hindre afbrænding af ventiler og sæder. Dette produkt er godkendt af "Federation of Historic British Vehicle Clubs" og har været igennem en omfattende test og godkendt derefter. Virkningen af dette bliver umiddelbart svært at måle, men det vil kunne ses når jeg engang med tiden skal have topstykket adskilt for check og renovering.
Penrite Shockabsorber oil no 2. Den opgraderede type af dæmper olie som er beregnet til Armstrong dæmperne. Et kendt produkt jeg helt sikkert får glæde af.
Og så skal jeg prøve et sæt Green Stuff bremseklodser. Har hørt og læst at de har fantastisk bid også når de er kolde. Hvordan de opfører sig når de bliver brandvarme bliver spændende at finde ud af. Der er beregnet til "Fast Street Racing", men jeg ved der er flere der kører med dem på bane også, og i og med min bil ikke vejer så meget håber jeg på at dette er den helt rigtige bremseklodse for mig. Vi får se!
I hører mere om disse produkter når de er prøvet af.
Eller endnu bedre: Kom selv ud og se det på Ring Djursland den 27. & 28. maj!

Ingen kommentarer: