lørdag den 20. maj 2006

Nye fælge og t-shirts på vej:-)

Efter et godt besøg på Fyn hos Lars Bonnevie, har jeg nu fået mine nye Minilites, og jeg håber senere på ugen at få monteret mine nye Dunlop Racing dæk på fælgene. Så har jeg 10 fælge med 6 brugte dæk og 4 nye, og dermed burde jeg være godt rustet til løbene der venter forude.

Fik også suppleret mit reservedelslager, således at jeg nu har de fleste af de dele der kunne tænkes at gå i stykker under en raceweekend med i Hi Acen. Og deriblandt også en reserve gearkasse. Senere håber jeg at få lavet en motor jeg kan have med også. Dermed er sandsynligheden for en skade der ikke kan laves på banen ikke særlig stor. Og for at samle point sammen i det samlede regnskab kræves det jo at bilen gennemfører!
Først i næste uge skulle teamets nye beklædning gerne dukke op. Har bestilt 50 røde t-shirts med Midget Racing logo. Disse skulle gerne blive at se i stort tal på Ring Djursland i weekenden der kommer. Steen Rene fra Jysk Storkøkken Service arbejder på at få samlet ca 30 mand til at bakke op om Midget Racing. Vi glæder os til at se jer!

T-shirts og caps vil senere kunne ses og købes her.

Håber at se mange af jer på Ring Djursland

Ingen kommentarer: